- ištirti bei įvertinti vaikų kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir komunikacijos sutrikimus
- laikantis Specialios pedagoginės pagalbos teikimo apraše numatytos tvarkos, siūlyti skirti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimų;
- bendradarbiauti su pedagogais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numatyti specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir uždavinius, juos taikyti;
- konsultuoti pedagogus, specialiųjų poreikių vaikų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos vaikams teikimo klausimais;
- sudaryti individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių vaikų kalbos ugdymo programas, jas taikyti;
- šalinti specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimus;
- padėti pedagogams pritaikyti vaikams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdomąją medžiagą ir ugdymo priemones;
- rengti ir naudoti logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui;
- tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus, reglamentuotus Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos apraše;
- dalyvauti įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- logopedas vykdo kitus direktoriaus nurodymus, jei jie susiję su tiesioginiu darbu ir neprieštarauja šiam pareiginiam aprašui.
- Mantas
- Be kategorijos
- Peržiūros: 1497